torsdag 1 juli 2010

Påfyllning i höstgarderoben

Jag hade tänkt försöka hålla mig borta från dyra, men fiiina barnkläder och jag har undvikit att surfa runt och kika på höstnyheterna (känns lite konstigt att fundera på höstkläder när sommaren knappt har börjat). Det fungerade bra ända tills dessa kläder började dyka upp på några av bloggarna jag läser. Min plan för hösten var, som sagt, inte att lägga en massa pengar på barnkläder, men hur ska man kunna motstå vissa av plaggen. När planen reviderades måste man ju börja fundera på hur detta ska finansieras ;)

Men..tydligen behöver man inte vara elitidrottare för att få sponsorer. För en del räcker det med att bara vara söta. Mina barn blir vansinnigt bortskämda av de flesta i sin omgivning. Mest med kärlek, fast då och då även med fina kläder.

Till A1.


Till A2. Hon behöver bli lite större innan hon kan ha dem, men till hösten passar de nog fint.


Jag grät ju några tårar när krypande A1 fick ett hål i sina fina NSjeans, de enda jeans som sitter bra på henne och inte hasar ner. Efter några dagar damp det här ner i brevlådan. Jag torkade tårarna snabbt ;)


Och så lite leggings till A1 som sliter ut dem på löpande band med sitt krypande utomhus.


Jag orkade inte tvinga barnen att modella med sina nya kläder. Har en känsla av att både de och jag hade blivit less på alla klädbyten ganska snabbt:)
Man skulle kunna tro att vi på sistone misstagit oss för att det är december och julafton istället för sommar just nu ;)

3 kommentarer:

  1. Ååååh de finns så mycke fina "tjejkläder" Tycker att "killkläderna" äe rätt tråkiga! Iaf när dom är mini mini =)

    SvaraRadera
  2. Fiiint!
    Vilken himla rolig post!:)

    SvaraRadera