torsdag 29 juli 2010

Redo för vinter

Än får det gärna fortsätta vara sommar, men förr eller senare kommer ju både höst och vinter oavsett om jag vill det eller inte. Jag har länge velat ha en ny ved- och tidningskorg, men de jag har hittat har varit så dyra att jag skjutit det på framtiden. Dessa två gummikorgar fyndade jag på Rusta för 49 kronor styck. De är egentligen avsedda att användas som utomhuskrukor, men hemma hos oss blev det förvaring för ved och tidningar. Nu är vi alltså förberedda för höstmörker och mysiga brasor i kaminen. Det enda som saknas är en stor skön fåtölj att krypa upp i med en filt, en bok och en kopp te och mysa framför den sprakande elden.

3 kommentarer:

  1. Vad snyggt!De passar ju bra dar!Ut och soka en(eller ett par?)fatolj/er nu da?

    SvaraRadera
  2. Japp nu måste vi börja kika efter åtminstone en mysfåtölj att ställa mitt emot kaminen :)

    SvaraRadera
  3. smart! Nu kan jag använda utomhuskrukorna på vintern!

    SvaraRadera