måndag 12 juli 2010

Konsten att sola

För första gången i mitt liv är jag brunare på ryggen än på "framsidan". Jag brukar aldrig orka sola ryggen. Inte några längre stunder i alla fall. Jag tycker inte att det är så bekvämt att ligga på mage i en solstol. Det är förresten lite konstigt i och med att jag föredrar att sova på mage på nätterna. Hur som helst är stunderna i en solstol väldigt lätträknade nuförtiden så jag behöver egentligen inte ens lägga ner tid på att fundera på vilken sida som är mest bekväm att sola.

Hur kommer det sig att ryggen är brunare nu då? Några dagars arbete ute på altanen fixade det. Varför har ingen talat om för mig tidigare att man ska stå med näsan i oljeburken några dagar för att bli lite brun på ryggen också?? ;)

Jag förstår att intresseklubben antecknar flitigt nu. Herregud, vem bryr sig om jag är brun på ryggen eller inte ;)

1 kommentar:

  1. Att måla hus, klippa gräs och rensa rabatter/trädgårdsland ger också bra färg på ryggen. Har jag hört.. ;)

    SvaraRadera