fredag 9 juli 2010

Morgonmys

Vilken start på dagen vi har fått. Vädret hade väl kunnat vara bättre, men i övrigt så kan jag inte klaga alls.

Vaknade till ljudet av världens gladaste Astrid som jollrade och lekte med sina fötter. När jag skulle filma henne så blev ju kameran naturligtvis mer intressant och det härliga gurglande jollret upphörde.



Efter en stund vaknade Alice och jag hämtade henne, bytte blöja på henne och skulle gå tillbaka tillbaka till sängen för lite familjemys. När vi kom dit såg det ut så här.. :)


Det löste jag, snäll som jag är, genom att släppa ner Alice i sängen.


Nu har Alice åkt iväg för att handla lite slangar och altanolja. Inte ensam naturligtvis. Hon måste ju ha någon som kör bilen så Thomas fick ställa upp som chaufför. Jag ska nog passa på att lägga mig bredvid Astrid som sover och själv slumra en liten stund:)

1 kommentar: