torsdag 24 februari 2011

Bara till mig

Det händer ju inte alltför ofta att jag kommer hem från stan med något åt mig själv. Inte ens när jag försöker. Som man brukar säga, plötsligt händer det. Plötsligt kom lusten att ge mig själv något nytt tillbaka. Inte mycket, men lite smått och gott blev det.

Väska och armband med små berlocker med fina ord som love, hope, wish och inspire på från Åhléns och tisha från Cubus. Det trycket passar väl bra när jag för en gångs skull är lite ego och kommer hem med just saker, till mig själv dessutom :)


Förut, typ innan barnen, var jag strukturerad, hade stenkoll på det mesta och en kalender för att skriva ner saker man bör komma ihåg var inte nödvändigt. Nu är jag virrigare än någonsin, har massor av komihåglappar och ändå kommer jag inte ihåg saker. Jag antar att jag inte kan skylla på amningshjärna än? ;) De här kanske kan hjälpa mig att komma ihåg viktiga saker. Jag kan ju hoppas i alla fall :) Om någon skulle råka vara intresserad så köpte jag anteckningsblocket på Lagerhaus och kalendern på Åhléns. Jag har länge varit sugen på att beställa en sån där personlig almanacka, men när det går att köpa en där man kan sätta sina egna foton som framsida till en tredjedel av priset blev valet lätt. Det är ju inte värt hur mycket som helst bara för att komma ihåg saker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar