torsdag 3 februari 2011

God morgon

Morgon tyckte Astrid att det var 6.45. Då hade hon fått välling redan 5.45 och jag hoppades på att hon skulle somna om och sova till 8 som hon gör ganska ofta. Inte idag. Jag höll precis på att somna om själv när jag hörde att hon inte alls hade tänkt sova vidare. Jag hämtade henne till vår säng i förhoppning om att hon somnar om där som hon brukar. Inte idag. Efter att ha haft Astrid liggande över mitt huvud, efter att hon dragit mig i håret, efter att hon delat ut kramar och pussar, efter att hon gosat in sig alldeles nära mig för att 3 sekunder senare sätta sig upp och ge ifrån sig en massa glada tjut gav jag upp. NU blev hon plötsligt trött och behövde vila. Jag måste lära henne att man inte jagar upp sin mamma ur sängen i ottan för att sedan när alla är vakna, påklädda och har ätit frukost komma på att man nog är lite trött i alla fall.

Busunge!

1 kommentar:

  1. Nä det måste du lära henne.. Är ju lite taskigt!! Eller så ville hon har sängen helt för sig själv!!!

    Kram

    SvaraRadera