tisdag 22 februari 2011

Spela boll

Ena dagen är det kasta basket som gäller, andra dagar är det åka skidor eller sparka fotboll. Nu tycker Alice att det är roligt att spela boll (innebandy) också. Just nu är hon inne i en period då hon vill prova allt. Hon försökte hoppa hopprep med en lång sladd häromdagen också. För min del får hon prova allt hon vill. Nästan. Om jag får lämna några önskemål skulle jag kunna tänka mig att slippa allt som har med hästar att göra och så skulle jag även kunna tänka mig att slippa hänga i en kall ishall för att titta på konståkning eller hockey. Om jag får önska alltså.


Nu, moster, vet du vad du ska göra med Alice hela nästa helg! Du får lära henne allt du kan om innebandy. Det är vad mostrar är till för ;)

3 kommentarer:

  1. Haha! Självklart :D Kul att hon än så länge är intresserad av bollar.. Jag ska lära henne allt jag kan! :D

    SvaraRadera
  2. Hon är (av videon att döma) bättre än två av tjejerna jag tränade i syrrans lag ;)

    SvaraRadera
  3. Angående vad mostrar är till för. Jag fick en hemsk uppenbarelse igår när Vincents ena moster var här och lekte med honom. När hon får barn måste JAG leka med dem. Åååååh va trååååkigt!!!! ;)

    SvaraRadera