lördag 26 februari 2011

Ont i magen

Nu är det 2 månader kvar tills jag och lillasyster åker iväg för en veckas semester. Jag längtar massor. Att komma bort, att få vara Malin och inte mamma från morgon till kväll, att få ladda batterierna är ju precis vad jag behöver och det här är något jag förmodligen borde ha gjort för längesen. Ändå kan jag inte hjälpa att jag redan nu har lite ont i magen över att vara borta från barnen. När jag satt i soffan och saknade Alice igår kväll då hon inte låg och sov i sin säng kändes det liiite jobbigt att tänka på att jag inte får träffa barnen på en hel lång vecka. Det är nästan, men bara nästan, så att jag är på väg att boka två flygbiljetter till. Fast då skulle det ju inte bli så mycket vila och återhämtning och det är väl det som är tanken med den här resan..hmm..;)

1 kommentar:

  1. Jag längtar också hur mkt som helst! Satt och räknade i kalendern senast igår :) Det blir en stor prövning för dig att vara borta så länge, men förmodligen bra för er alla! :)

    SvaraRadera