fredag 25 februari 2011

Lite mer bara till mig..nästan

Man skulle ju kunna tro att jag har blivit galen för så här mycket har jag inte köpt till mig själv på länge. Det får jag genast sluta med så att jag inte blir bortskämd ;)

Hämtade paketet med mitt favoritshampo och balsam som jag beställt från Bangerhead och som dessutom levererades i en presentförpackning till betydligt lägre pris än de kostar på stan. Det var även dags att fylla på med "ansikte på burk" (foundation). Snuskigt dyrt tycker jag att det är med såna grejer, men det får det väl vara värt så att jag vågar visa sig bland folk ;) Dessutom fick jag 100 nya pengar att handla för på Åhléns, som har klubbdagar, när jag köpte den.

När vi ändå hade gett oss ut i blåsten passade jag och Astrid på att få i oss lunchen på stan innan vi kompletteringshandlade lite och hämtade Alice från förskolan. Mmm tyckte Astrid om maten och passade på att charma övriga matgäster med ett heeej mellan tuggorna. Jag kom även hem med födelsedagspresenter till Astrid. Det är ju himla bra att kunna ha med sig den som ska få presenterna utan att för den skull ha förstört överraskningen, men det är väl antagligen bara till den här födelsedagen det är möjligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar