fredag 4 februari 2011

På ett nattduksbord nära dig (eller mig kanske)

Mitt köpstopp när det gäller böcker är över. Jag har i rekordfart tagit mig igenom den lilla hög som legat och samlat damm länge bredvid sängen och det betyder att jag har fått köpa några nya böcker. Jag har blivit beroende av att läsa igen. Det känns bra. Det är roligt att läsa. Det är avkopplande att läsa. Just läser jag Ketchupmammans bok. Rolig och lättsam läsning med en hel massa skratt. Precis vad jag behövde efter att ha deppat ihop lite igår. Jag skrattade så mycket att jag fick värsta hostattackerna (precis när hostan börjat ge med sig lite) och tårarna sprutade. Rekommenderas! Inte hostattackerna, men boken.


Jag har två till böcker att plocka fram sedan, men när jag plöjt igenom dem också vet jag inte vad jag ska läsa. Boktips mottages tacksamt!

1 kommentar: