lördag 19 februari 2011

En vägg tack!

Vi har i stort sett inga väggar i köket och jag hittar hela tiden en massa fina tavlor som jag så gärna vill hänga just i köket. Jag brukar sucka lite och gråta en skvätt, men livet går ju liksom vidare. När jag kikade in hos Sofia häromdan kunde jag inte låta bli att kika lite på tavlorna på etsy.com. Dumt. Om vi ändå inte har några väggar, varför ens titta. Att de var så snuskigt billiga gjorde det ju inte lättare att hålla fingrarna i styr. Jag var duktig och stängde ner webfönstret (heter det så?). Då. Idag var jag inte lika duktig. Det var som om någon tagit över mina händer då fingrarna plötsligt flög över tangentbordet och skrev etsy.com. Det slutade med att jag klickade hem två tavlor. I och med att de var så himla billiga så kanske det finns pengar över för att bygga en vägg någonstans i köket där de kan hänga ;)

1 kommentar:

  1. Åh jaa, de är jättejättefina. Helt klart värda att bygga en vägg för!;)

    SvaraRadera