onsdag 10 augusti 2011

Baka baka liten kaka

Jordgubbstårta, chokladbollar, punschrullar, små prinsesstårtor/bakelser och en glass är vad jag åstadkommit idag. De blev inte särskilt mycket snyggare än förra gången jag försökte mig på att sy bakverk åt barnen. Det bästa är att barnen, trots att fikat inte är en fröjd för ögat, tycker att det är fantastiskt roligt att duka upp till kalas och bjuda på fika och de skrattar inte åt mina fula jordgubbar (ja det är alltså jordgubbar jag har försökt få till på tårtan ;)). Jag själv konstaterar att jag aldrig kommer att göra karriär inom sybranschen. Uppenbarligen har jag ju ingen talang, men jag har heller inget tålamod att pyssla med sånt här hur länge som helst.
Ingredienser: Urtvättade, urvuxna barnkläder och lite tråd.

1 kommentar:

  1. Det var ju jättetjusigt, klart du har talang! Härliga med jordgubbar! Nu blev jag nästan lite sysugen!:)

    SvaraRadera