söndag 21 augusti 2011

Pappersdagen

Förra året var det bomull, i år är det papper. Låter himla fint, verkligen. Fast vi får väl själva se till att vi får fina bröllopsdagar oavsett hur fåniga namn de har. Tänk vad vi har hunnit med på kort tid, jag och maken. För bara några år sedan kunde jag inte kalla honom maken till att börja med. Tidigt 2008 blev vi sambos efter att inte ha träffats så länge, kort efter det blev jag gravid och senare samma år fick vi vår fina Alice (som ju egentligen skulle ha kikat ut i februari 2009), i början av juni 2009 plussade vi igen (vi måste ju båda vara överfertila eller kanske bara väldigt kompatibla), i augusti 2009 blev vi äkta makar (fasiken vad det låter vuxet, jag som bara är 17), i mars 2010 körde vi ut lillbus ur magen, familjen är nu komplett och vi firar alltså 2-årig bröllopsdag idag (fast vi firade den igår). Vi har jobbat snabbt ända sedan vi träffades och varför inte egentligen. Har man hittat hem så har man.

3 kommentarer:

  1. Sofia-mamma till Vilja21 augusti 2011 kl. 11:23

    Grattis!!:)

    SvaraRadera
  2. :) kram på er fina =)

    SvaraRadera
  3. Jag blir bara så glad av att läsa det och hoppas jag skälv hittar hem snart :-)
    Men ni är liksom som gjorda för varandra!

    SvaraRadera