söndag 7 augusti 2011

Det går neråt

Det händer något skumt på viktfronten. Samma dag vi åkte till Stockholm, dvs för 2 veckor sedan, hade jag gått upp 1 kilo. Inget konstigt och inget jag mår dåligt över. Har ju mer eller mindre nått den vikt där jag tror att jag bör ligga och jag har räknat med att till och med gå upp lite i och med att jag tränar en del och förhoppningsvis omvandlar fett till muskelmassa som ju väger mer. När vi kom hem från Stockholm hade jag gått ner det där kilot plus 1 till. Efter ytterligare 1 vecka har jag tappat 1 kilo till. Vad händer?? Thomas tror att jag äter för lite i förhållande till hur mycket jag tränar. Inte ens efter en helg med en hel del socker, både i dryck och efterrätt, och inte mycket tänk på att äta jättebra, tickar det uppåt på vågen. Borde ju åtminstone ha bundit upp en del vätska i kroppen med tanke på sockerintaget, men inte.. Jaja, bara lite tankar kring det. Version 52.0 av mig själv har jag i alla fall nått nu och mindre än så vill jag faktiskt inte att det ska bli. Eller det beror ju på, om det är fett som försvinner så gör det inget förstås, men den fettfria muskelmassan vill jag hemskt gärna behålla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar