fredag 26 augusti 2011

Ja jag är nog lite trött eller nåt

När jag kom ut från badrummet efter att ha bytt om till pyjamas på Astrid i går kväll stannade jag upp och sa åt maken att jag har tagit på henne pyjamasen, men att jag faktiskt inte vet om jag bytte blöja på henne.

En stund senare stod jag i badrummet och svor över att det var ett himla dåligt nagellackborttagningsmedel jag har. Hur jag än gnuggade så hände ingenting. Konstigt, det har ju fungerat bra tidigare. Det var bara det att jag inte hade hällt nagellacksborttagning utan ansiktsvatten på bomullstussen och jag kan förstå att det inte fungerar så bra att få bort nagellack med för hur skulle det kännas att badda ansiktet med.

Antingen var (är) jag trött eller så är det något konstigt som händer just i badrummet... Det måste vara badrummet! Ja så är det säkert! Men TGIF idag i alla fall oavsett om jag är trött eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar