söndag 28 augusti 2011

Hjärnan är inte alltid med

Ett tecken, förutom att jag inte vet om jag bytt Astrids blöja eller försöker få bort nagellack med ansiktsvatten, på att jag har lite för mycket att tänka på just nu med nytt jobb och rutiner med förskolelämningar/hämtningar mm är att jag tipsar om något, men sedan talar jag inte om var man kan köpa det jag tipsar om. Himla smart. Inte.

För den som vill köpa det braiga nagellacket China glaze så finns det på Kicks. Jag kan till och med vara så detaljerad och berätta att nagellacket fanns i två olika ställ på två olika ställen i butiken, vilket ju kan vara bra att veta så att man få se alla färger som finns. Ja det gäller ju förutsatt att man bor i samma stad som jag och besöker Kicks i Strand galleria. Hur det ser ut i andra Kicksbutiker och hur de har placerat sina nagellack kan jag tyvärr inte hjälpa till med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar