söndag 15 januari 2012

Bonus

Att 2011 var året då både jag och maken på allvar kom igång med träningen igen, efter att dumt nog ha lagt oss själva åt sidan under småbarnstiden, ser man bland annat på bonusutbetalningar från tex Stadium och igår använde jag den när jag var och köpte en sån här.
Istället för 799:- betalade jag 249:-. Det kallar jag ett bra köp och jag får väl helt enkelt tacka mig själv för att jag handlat så mycket träningsutrustning förra året. Jag har ju alltid sagt att shopping aldrig kan vara skadligt på något sätt, det kommer ju så mycket gott ur det ;)

2 kommentarer:

  1. Vad är det för nått, jag tänker bdsm då jag ser de. Men det är nått träningsgrejs antar jag, hahaha.. ;)

    SvaraRadera
  2. Dom ska ju ta hand om sig själva nu så nog är det en sexgunga :-)

    SvaraRadera