torsdag 26 januari 2012

Suddigt

Jag höll på att försova mig till träningen imorse. Glömde helt bort att ställa om klockan igår kväll när jag kom hem från hälsokursen. Det måste ha varit meningen att jag skulle träna för som av en händelse vaknade jag 5.20 och var på gymmet 6.00 piiip.


Snabbt gnuggade jag sömnen ur ögonen, men telefonens kamera verkar inte ha vaknat. Suddigt blev det. Alla andra verkar ha försovit sig för jag var ensam ända till kl 7.

Crosstrainer, biceps, rygg, benpress, mage och skumrulle förstås.

Hann handla mjölk till min frukostshake hann jag köpa innan dagens morgonmöte. Men allvarligt, det står pensionärer och köar före 8. Okej att de säkert varit vakna flera timmar, men ändå.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Skönt att ha gymet för sig själv!
    Tänkte på bilden med pensionärerna utanför Willys, snart står vi väl där du och jag också...haha

    SvaraRadera