onsdag 18 januari 2012

Något har hänt

För några dagar sedan när jag ställde mig på löpbandet hände något med knät. Vad vet jag inte, men det gjorde ont och jag plågade mig igenom 5 km. Dumt kanske. Idag gick det inget vidare heller. Mina 6 km lättdistans som stod på schemat blev 2. Jag fick ge mig. Det gjorde för ont. Det lustiga är att det inte gör ont när jag går. Då känner jag inte av det, nästan inte alls i alla fall. Någon enstaka gång kan det kännas lite. Nu tror jag att jag får köra alternativ träning några dagar för att se vad som händer. För vet ni vad, oavsett om det skulle vara något som innebär att jag inte skulle kunna springa på flera veckor i värsta fall så har jag inte tänkt gräva ner mig över det. Då får jag träna något annat under tiden och det känns faktiskt helt ok. För att inte säga mer än ok. Då får jag tid att träna en massa andra roliga saker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar