fredag 27 januari 2012

I ♥ fredag

Fredagar är en av veckans bästa dagar. För många betyder det att arbetsveckan är slut, man får pusta ut och fredagsmysa. För mig innebär det också att jag får sluta vara kontorsråtta för några dagar och spendera tid med familjen, men det roliga börjar redan vid lunchtid. Jag älskar fredagspassen med Northland Basket. Även om träningsveckan inte slutar på fredagar så är det en härlig avslutning ändå. Tränar gör man ju på helgerna också, eller hur!?


Träning 5 av 5 dagar hittills denna vecka. Det känns bra, men som vanligt hade jag inte haft något emot att få in fler pass. Hur helgträningen blir återstår att se då det blir utbildning i dagarna två och jag ska inte bara delta den här gången utan stå för två av utbildningspassen. Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar