onsdag 1 december 2010

Äntligen!

Äntligen en morgon då jag slapp se -20 (eller därikring) på termometern när jag vaknade! Äntligen lite mer human temperatur för utomhusvistelse! Bortsett från att F21 flög som galningar ovanför oss just under vår promenad så var det så härligt och fint ute idag. Astrid sov gott i vagnen. Alice tittade på träd, hundar och hästar. Jag njöt av friskluften.



Och kors i taket, jag själv får vara med på bild. Det händer ju inte alltför ofta, men man förstår ju varför när man ser en bild på mig. Jag är allt annat än fotogenique :)

3 kommentarer:

  1. Sluta nu du är ju världens Babe! :)
    Puss älskling

    SvaraRadera
  2. Du var ju jättefin! Du skulle se min bild som var ämnad för bloggen men hamnade i papperskorgen!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder, på er alla tre!:)

    SvaraRadera