torsdag 30 december 2010

Uppesittarkväll

Kvällen före årets sista dag har vi uppesittarkväll. Vi gör ett försök att göra slut på glöggen. Vi kommer nog inte att lyckas för vi hittade 2 saffransglögg och 2 vinglögg i skafferiet. Jag undrar hur mycket glögg vi trodde skulle gå åt den här julen. Jag har invigning av min julklapp som kom idag (tack Posten för att ni kunde leverera i tid) så nu sitter jag i soffan med två av mina julklappar, rosa båda två. Nätet har dött. Tur att vi har en sån där liten trådlös plutt som man pluggar in i usbporten, hur skulle jag annars klara mig ;) Värre är det för Thomas som skulle ha spelkväll, sitta uppe halva natten om han så vill då han ska få sovmorgon i morgon. Då kanske någon undrar varför jag inte ger honom den trådlösa lilla plutten, men hans spel kräver lite mer fart än den kan ge så den hjälper tyvärr inte honom.

3 kommentarer:

  1. Vad fin din nya layout på bloggen är! Gör du dom själv? Stor kram

    SvaraRadera
  2. Fancy! Riktigt snygg layout :) Jag tror det sitter i sparkdräkten ;)

    SvaraRadera
  3. Har du fått en sparkdräkt? Jag måste skaffa glasögon för jag trodde att det var en morgonrock! :)

    SvaraRadera