lördag 25 december 2010

Firandet fortsätter

Som om det inte vore nog med det vanliga julfirandet så ser jag till att fylla år också. Grattis till mig! Tack tack. Äh, det känns inte så viktigt med något födelsedagsfirande längre faktiskt. Även om jag inte tycker det så hade jag inte bara varit tillräckligt snäll för att få några julklappar av tomten igår utan fick presenter idag också. Det verkar som att någon tycker att jag behöver lite Lyxx :)

Okej, efter att ha fått ett gäng presentkort på just Lyxx så är det väl inte så tokigt att fylla år trots allt. Vi behöver ju dock inte prata om hur gammal jag blir för det vet jag ändå inte själv. Det är förmodligen ett tecken på att jag håller på att bli gammal, jag får tänka efter och räkna varje gång någon frågar ;)

1 kommentar:

  1. Åh, grattis grattis på din dag!:-) min tur på onsdag! inte illa med lite extra klappar, i alla fall när det gäller att få. Ska tydligen vara knepigare att hitta på först julklappar och direkt efter det födelsedagspresenter. Har jag fått höra ;-)

    SvaraRadera