fredag 10 december 2010

Malin

Vi brukar inte fira eller uppmärksamma namnsdagar mer än möjligtvis med ett Grattis på namnsdagen om vi ens kommer ihåg det överhuvudtaget. Idag fick jag god choklad när Thomas kom hem från jobbet. Den tackar vi Rickard för som var den som påminde Thomas om att frun har namnsdag idag ;)



Efter familjemiddag, familjebubbelbad, gröt och läggning av barn och jag parkerat i soffan för att se Idol kommer Thomas med en kartong som han lägger bredvid mig i soffan. Innehållet, ja det var en sån här..



Hur han ska toppa det här på min namnsdag nästa år vete tusan ;)

Då min dator verkligen verkligen sjunger på sista versen visste jag faktiskt om att tomten skulle komma med en sån här fin cerise liten skönhet så egentligen är det en tidig julklapp/födelsedagspresent (för de som inte vet så har jag (o)turen att fylla år på juldagen).

Nu har jag lite att göra om man säger så. Ny dator = mycket att lära sig och installera.

2 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen i efterskott! Vaio är riktigt bra :)

    SvaraRadera
  2. Oh, snygg! Grattis på namnsdagen i efterskott och på födelsedagen i förskott!:)

    SvaraRadera