torsdag 20 januari 2011

Dagens outfit

Tröjan är Kappahl om jag inte minns helt galet. En av mina favvo t-shirts med pantrar från Mini Rodini har ju funnits i Alices garderob ett tag. De röda byxorna är från Gangstar.

Byxorna var egentligen till Astrid. Ja jag vet, jag har köpt för stora byxor igen!! Det är helt hopplöst svårt att köpa byxor åt Astrid nu. Ungefär lika svårt som att få Alice att vilja vara med på bild numera. Tillbaka till byxorna. Är de inte för korta så är de för långa och det gör ju inte saken lättare att storlekarna varierar kraftigt mellan olika märken. Jag är inte helt sugen på att släpa med Astrid på stan för att prova kläder, det känns som ett tufft jobb att prova kläder på en som är ca 10 månader. Det är ett nog stort projekt att få på henne kläderna på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar