söndag 30 januari 2011

Jaaaaa!!!

Mitt i allt hostande och all trötthet som mest beror på just hosta, lite på morgonpigga barn och en del på att jag är ensam med barnen ganska mycket och inte får så mycket pauser för att hämta andan, så fick jag bästa meddelandet från lillasyster. Hon har bokat biljetter för att komma upp och hälsa på oss några dagar i mars och det ska bli sååå kul! Det tror jag att vi allihopa tycker. Alice brukar prata om Stockholm, motte, badkaret på hotellrummet, Kalle Ankabilen på Skansen mm. Att motte kommer lagom till Astrids 1-årsdag gör ju inte saken sämre direkt :)

Alice och motte utanför Skansen i ett snöigt Stockholm i december.

1 kommentar:

  1. Det ska bli sååå kul! :) Längtar som ett barn på julafton men det känns lite väl långt dit.. Men tiden går fort när man har roligt, så jag ska försöka ha det i en månad nu :)Längtar efter A1 och A2, och dig och Thomas får jag ju på köpet ;)

    SvaraRadera