fredag 14 januari 2011

Dancing queen

Strax efter 5 hämtade vi Astrid till vår säng då hon smågrät då och då. Hon brukar kunna somna gott när hon får ligga kloss mot mig. Hon började med att ligga still en stund och jag tänkte bra, hon kom till ro direkt. Det skulle jag naturligtvis inte ha tänkt för sekunden efter tog hon ut nappen och började "prata" glatt. Dock ganska tyst så jag var på väg att somna om när jag kände hur det började rycka i henne. Sedan sätter hon sig upp och börjar "sjunga" och dansa. Jag kände mig av någon anledning inte alls på samma danshumör som Astrid vid den tiden på morgonen. Ungefär 10 minuter innan det var dags för mig att att stiga upp för att hinna duscha innan Thomas åker till jobbet, då somnade hon!! Vaknade gjorde hon vid 8. Så gör man inte mot sin mamma, Astrid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar