måndag 24 januari 2011

Idag stod barnen för underhållningen


3 kommentarer:

  1. Så söta dom är, riktiga entertainers ;)Då har du din underhållning räddad framöver!

    Blir så full i skratt av inlägget med Astrids flöjt, det kastar mig tillbaka till min barndom. Jag hade en plastflöjt som jag älskade mer än allt annat, och jag blåste i den i tid och otid. Jazzade loss till Abbas låtar, falskt som tusan. Det enda brorsan ville var att sätta flöjten på tvären i mun på mig ;)Hittade den när jag röjde bland mina saker hos pappa och jag kunde inte slänga den...

    SvaraRadera
  2. Jo, den är ju bra för alla den där utbildningen. Den har ju mycket konkreta exempel och man får se filmer å så som man sen diskuterar å så. Sen står det även vad man gör då barnet inte vill sluta leka och vad man gör då det beteer sig illa. Men jag ides inte skriva av allt i bloggen! ;) Men jag tror massor på den och statistiken säger ju detsamma att det BLIR skillnad.

    SvaraRadera
  3. Nä, ingen bok, men man får en pärm med kursmaterial. Det är skriftligt på de som dom säger typ. Så man kan läsa på även hemma. =)

    SvaraRadera