onsdag 6 juli 2011

Bästa träningströjan

Jag köpte för ett tag sedan världens skönaste träningströja. Den är mjuk, tunn, den klistras inte efter kroppen när jag blir svettig och den har sån himla bra passform. Hade aldrig kunnat tro att det kan vara så stor skillnad på tröjor och tröjor, men det är det! Jag åkte till sportaffären för att köpa en till och för att variera i en annan färg, men den var naturligtvis slut överallt. Jag gick 3 km inne på Intersport i Umeå, men hittade den inte där heller. Thomas tittade i Boden när han var där och jobbade. Där fanns den inte heller. Igår när han kom hem från jobb i Skellefteå hade han med sig min tröja! :)

Inget märkvärdigt alltså utan en helt vanlig tränings/löpartröja, men sååå skön. Jag struntar i märken och sånt utan väljer att ha sånt som passar bra och känns bekvämt, men det kan inte vara en slump att just det här märket har både galet sköna tröjor och tights.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar