torsdag 7 juli 2011

I ♥ rea

Vanligtvis är jag inget stort fan av rea. Mest för att jag aldrig hittar något. Det brukar aldrig finnas kvar något i min storlek när det väl blir rea. Jag och barnen åkte i alla fall in till stan för att kolla in Stadiums rea och se om jag hade lyckan att hitta ett par vindlöpartights. Det gjorde jag inte, men vi kom därifrån med lite annat istället. Ja, jag blev plötsligt vi för när jag och barnen kryssade bland hyllorna mötte vi Thomas som hade en paus mellan sina utvecklingssamtal och man kan ju säga att det liksom var ment to be att vi helt oplanerat skulle mötas där för att komma hem med just de grejer vi kom hem med ;)

Före vi gick för att reashoppa hann vi med lite lek i stadsparken.

En långärmad och en kortärmad funktionströja till maken. Han kom även därifrån med en vindjacka. Jag själv fick ett linne och ett par långa löpartights och så köpte vi varsitt par strumpor och lite mer luktagottbollar till skorna. Allt var inte på rea, men med 25% medlemsrabatt på allt, till och med på reapriserna, blev det ju som rea ändå. Alltihopa för 961 riksdaler i stället för 2151. Sånt gillas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar