söndag 3 juli 2011

6.25

Här ligger jag i soffan medan Sverige springer, men lugn bara lugn. Kan jag räkna det som dagens träningspass? ;) Nädå, jag ska göra mitt pass under dagen jag också. Inte ska jag ligga i soffan eller solstolen och lata mig. Nu konstaterar jag att jag måste vara spritt språngande galen som ställer klockan på 6.25 en söndag för att se ett tvprogram. Dessutom sover barnen och då borde jag ju verkligen passa på att sova jag också. Spela in programmet! kanske någon tycker, men det är så galet att vi i dessa moderna tider inte ens äger något man kan spela in med. Vår dvd klarar inte det och vi har inte kommit till skott att byta till någon inspelningsbar box hellre. Vi har inte saknat det så mycket för när har vi tid att se på tv?? Och när vi tittar på något är det oftast film. Fast det är kanske dags att fixa något att spela in med nu då så att jag slipper stiga upp i ottan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar