söndag 24 juli 2011

Lite trött kanske

Vanligtvis är jag väldigt lättväckt och hur Thomas än försöker smyga på mornarna när han stiger upp före oss andra så vaknar jag av minsta lilla. Jag hör när nyckeln sätts i låset. Jag hör allt. Fast inte i natt. I natt vaknade jag inte när Astrid grät (hon håller nog på att få en till tand), jag vaknade inte av att Thomas sprungit in till henne flera gånger, jag vaknade inte av att det åskade och jag vaknade inte heller av att det blixtrade till och blev alldeles ljust i rummet. Antingen så har det inte åskat och Astrid har inte gråtit utan det är bara Thomas som skojar lite med mig eller så var det Laxloppet som tog knäcken på mig så att jag sov som en stock.. Jag hade ganska stumma ben när jag vaknade i morse så det finns ju en möjlighet att jag var lite trött helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar