söndag 6 juni 2010

Äntligen..

..har barnens streckkodstavlor från Signerat fått ramar. Tills vi vet hur vi ska göra med egna/gemensamt rum åt barnen får de bo bredvid varandra på en tavellist i det som nu är Alices rum.


Och äntligen har några av de fina bilderna Johan fotograferade fått flytta in i ramar och sitter nu uppe på en vägg i vardagsrummet. Resterande bilder vi beställde är också inramade, men var de ska hänga vet jag inte. Man kan ju inte tapetsera hela huset med dessa bilder. Vi har så småningom tänkt pallra oss iväg till Johan en gång till för att fota båda barnen nu när Astrid befinner sig utanför magen. Tanken är att vi med åren ska fylla på med fler familjebilder på väggen i vardagsrummet.

7 kommentarer:

  1. Det blev ju kanonsnyggt med ramarna!!!

    SvaraRadera
  2. Men gud så snyggt. Jag måste möjligen härma. de där tavlorna har ju hållbarhet också, inte som de andra man har sett. OO jag längtar tills jag får tid till att läsa allt i bloggen, jag tycker du skriver jättebra!

    SvaraRadera
  3. Va fint det blev med alla bilder! Måste komma upp och kolla sen hur det ser ut i verkligheten! :)

    SvaraRadera
  4. jag är supernöjd med resultatet!

    härma du, erica! jag tycker de är betydligt "roligare" än traditionella doptavlor mm.

    ja egentligen borde du komma redan i sommar och plaska runt i poolen med oss, monica:)

    SvaraRadera
  5. Fina bilder och vilka vackra andra-namn barnen har!:)

    SvaraRadera
  6. Wow vad fint det blev med ramarna:) Jättesnyggt! Hoppas allt är fint med er!
    Kram/Madde

    SvaraRadera
  7. Jättefina tavlor! Och din blogg är kul att läsa måste jag säga! =)

    SvaraRadera