fredag 11 juni 2010

Jag har så mycket inspiration..

..men såå lite tid :) Har fått så många idéer av en annan mamma som är betydligt bättre än mig på att hitta tid och få saker gjorda. Ändå har jag hälften så många barn som hon. Jag är imponerad!! Fast jag skyller på att min symaskin hostar och kraxar och inte alls orkar samarbeta längre. Jag äger inga virknålar heller.

Meeen jag vet minsann att det finns andra duktiga handarbetande medlemmar i vår släkt och därför knåpar jag nu ihop en liten önskelista. Det är alltså inte jag som önskar, det är barnen ;) Because they are worth it. Fika allså.

Här finns lite recept på ballerinakex och dammsugare. Prinsesstårta till 2 prinsessor. Även Antitanti och Häxansytant har goda, fina bakverk.

Någon i familjen som känner sig träffad? Känn ingen press! ;)

3 kommentarer:

  1. Meh, jag har ju preciiiiiiis börjat igen... Vänta du tills jag fått upp farten. Då är det säkerhetsbälte på! :P

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Gud va jag skratta.. Köpte en amigurumi-bok och garn häromdagen :) Så jag tänkte köra igång med lite figurer och bakverk snart! :)

    SvaraRadera
  3. Fyra barn är konstigt nog nästan lättare än två ibland (fast inte alltid nej;). Jag brukar tänka att jag nog skulle lägga mig ner och självdö ett liten stund vissa stunder om jag inte haft O och F att beordra eller muta till hjälp!

    Ni får helt enkelt skippa avhållsamheten och göra er ett storasyskon, haha!

    SvaraRadera