onsdag 23 juni 2010

Jaha då var det dags igen

Det börjar närma sig Astrids 4-månadersdag. När Alice var kring 3,5-4 månader hände det och nu gör det det igen. Näää, jag är INTE gravid om det var någon som började tro något sånt! Vi är ju färdiga med barnafödandet och har bidragit med vår del för att mänskligheten ska leva vidare.

Jag tappar vansinniga mängder hår. Det är det som händer igen. När jag ser allt hår som ligger i duschen varje dag blir jag lika förvånad varje gång jag tittar mig i spegeln över att jag överhuvudtaget har ett endaste litet hårstrå kvar på huvudet. Jag kan inte ha håret utsläppt för efter 5 minuter ser det ut som om jag har päls och hårstråna letar sig in under kläderna så att det kittlas. Minns inte hur länge det höll i sig förra gången, men jag hoppas det är över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar