tisdag 29 juni 2010

Livets dryck

Astrid närmar sig sin 4-månadersdag. Det innebär att vi snart får börja med smakisar. Idag testade jag ge henne lite vatten med sked bara för att se hur hon reagerar på att få skeden i munnen. Hon blev helt vild, hela kroppen bara skakade och hon försökte kasta sig efter skeden för att få mer. Vilken härlig syn! I morgon ska hon få en smakis, inte bara vatten, en hel vecka innan hon har åldern inne för sånt. Jag känner mig helt wild and crazy ;)

En bild på sötnosen också :)

3 kommentarer:

  1. Så sööt och hon är verkligen lik dig! =)

    SvaraRadera
  2. Jag ger Ellie D-droppar med sked. Han kväljs och grimaserar och tycker verkligen det är världens äckligaste. WTF?!

    SvaraRadera
  3. Hon, inte han. Haha. Man kan ju tro jag är finne. ;)

    SvaraRadera