tisdag 15 juni 2010

Morgon igen

Ibland går nätterna alldeles för fort. Just nu känner jag mig vansinnigt trött mest hela tiden. Skulle kunna sova hur mycket som helst. Jag som brukar ha svårt att komma till ro och vila på dagarna när barnen sover har just nu inga som helst problem att somna så fort huvudet landar på en kudde.

Den här morgonens trötthet skyller jag på Astrid som har ätit kl 23.30, 3 och 6. Det är lätt att skylla på henne, hon kan ju inte direkt hålla något försvarstal ;) Visserligen tog Thomas de 2 första matningarna, men jag är så lättväckt och vaknar oftast till ändå så någon sammanhängande sömn blir det tyvärr inte.

Några koppar kaffe så kanske jag är på banan igen.
Kan man bli annat än glad när barnen börjar morgonen så här :)



2 kommentarer:

  1. Åhhhhhh skönt med en karl som hjälper till med matningen. Andreas hjälper till på helgerna(vilket inte är fy skam heller) men han(vi,hehe) resonerar så att när han jobbar går jag upp .. men ibland är man ju sååå trött.

    SvaraRadera
  2. Jag är rädd att jag måste säga att du ligger efter de senaste dagarna. Dock så ska du ha plus för de fina bilderna du lägger ut. Jag har ju bara en massa byggmaterial och jord på alla mina. Men jag slängde in William på ett hörn den här gången. :)

    SvaraRadera