torsdag 12 augusti 2010

I love bodysuits

Jag älskar verkligen bodysuits. Det är så enkelt på små barn. Inga byxor som ska tas av innan man kan knäppa upp bodyn när det är dags för blöjbyte. Alice använder dem bara som pyamas numera, men Astrid har dem oavsett tid på dygnet. Molo har ju alltid en massa fina suits, eller dressar kanske man ska säga om vi pratar svenska. Tyvärr kostar de en hel del, på tok för mycket med tanke på hur kort användningstiden är för de minsta som växer så det knakar. Nu har bland annat Lindex också börjat sälja liknande kläder. Väääldigt mycket mer prisvärda. En sån här finfin dress har Astrid fått i present av sötaste Elli karamelli och vi (förmodligen jag) längtar tills hon kan ha den.

1 kommentar:

  1. Åh jag älskar också bodysuits. I stort sett det enda jag sparat från Vincents tid för det visste jag att jag skulle använda igen. Kul att Lindex börjat sälja, måste nog köpa på mig några. :)

    SvaraRadera