tisdag 24 augusti 2010

Nu är bäst

Jag har förmodligen både sagt och skrivit det förr. Jag kommer på mig själv med att i stort sett varje dag tänka Ååå vad vi har det bra nu eller Ååå vilken härlig period barnen är i nu. Alice är så rolig mest hela tiden, pratar massor, skojar en hel del. Astrid är som vanligt glada Astrid som vill vara med hela tiden, tokskrattar när storasyster är i närheten, vill äta det vi har på våra tallrikar. Det händer så mycket nytt hela tiden och det är så fantastiskt roligt att se barnens utveckling. Visst är jag trött i bland, nattmatningarna är väl inte jätteskojiga och Alices trots kan jag också skriva upp på listan över mindre roliga saker, men allt det där hör ju liksom till. Oavsett hur ofta Astrid vill äta på nätterna och hur mycket Alice testar oss så det så känns det mest hela tiden som att just nu är bäst och roligast. Det är en härlig känsla!

1 kommentar:

  1. Ja IKEA är kul, om det inte är för mycke folk! Då blir man ju gaaaalen! =) Jag tänkte försöka åka mitt i veckan, förhoppningsvis mindre folk då! :)

    SvaraRadera