torsdag 7 oktober 2010

7:e oktober 2008

"Vecka 22+5..Minns inte så mycket av vad som hänt idag. Först vaknar man i sin egen säng och några timmar senare ligger man i en säng i Umeå...Sprutor, provtagning, nålsättning, antibiotika..Hörde att de försökte prata med mig i helikoptern, men hade svårt att fokusera på vad de sa. De såg Thomas köra bil fort, alldeles för fort, nere på marken. Jag tittade i taket..Det är sängläge som gäller nu på obestämd tid.."

Tänk att det redan är 2 år sedan jag fick flyga ner till Umeå helt ovetande om vad som väntade.

3 kommentarer:

  1. Ja fy...glömmer aldrig den dagen. Alla tårar på mitt kontor när jag hade pratat med dig. Att det är två år sedan är helt obegripligt. Att Alice fick vara med oss är ett under.. Världens finaste lilla tjej..och nu med världens finaste syster..

    Kram till er

    SvaraRadera
  2. Läskigt!
    Så skönt att det gick bra.

    SvaraRadera
  3. Usch. Jag kommer aldrig att glömma ditt sms den dagen. Där satt man med en bebis i magen och vi skulle ju vara så tjocka och feta tillsammans medan vi väntade och så blev allt bara läskigt och overkligt. Idag är vi glada för att allt gick så bra och längtar efter att få fira Alices 2-årsdag! :)

    SvaraRadera