torsdag 14 oktober 2010

Mammas flicka

De flesta tycker att Astrid är rätt lik mig och jag säger inte emot, men de här kunskaperna har hon definitivt inte ärvt av mig. Jag är vig som ett kassaskåp. När hon började sätta sig upp själv gjorde hon det genom att stå i krypställning, trycka sig upp till knäsittande för att sedan slänga fram ett ben i taget. För ett tag sedan har hon kommit på en ny teknik och plötsligt går det mycket snabbare att sätta sig upp. Jag önskar jag hade en liten liten gnutta av hennes smidighet.


3 kommentarer:

  1. Haha! Det är helt sjukt... Jag vill också kunna slänga med benen sådär enkelt...

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken häftig teknik. Det där har jag aldrig sett förr. Hon kommer säkert bli en liten cirkusprinsessa om är vig som en jag-vet-inte-vad när hon blir stor. :)

    SvaraRadera
  3. Haha så söt och så GALET vig!
    Jag brukar tvinga på stackars Hilding ns harem ibland bara för att det är så snygga, även om han inte är helt förtjust alltid då man inte kan klättra och flaxa med benen lika fritt... inget att rekommendera till lilla gymnastik-Astrid alltså;)

    SvaraRadera