torsdag 21 oktober 2010

Vill haaaaa

Läste syrrans blogg tidigare idag, det borde jag inte ha gjort för hon länkade vidare till en gammal klasskompis hemsida, den här. Han gör pärltavlor. Oj så fina pärltavlor och självklart vill jag ju ha sådana, men just nu känns det inte som att det står högst på listan bland alla saker vi vill göra och köpa. Alltså det skulle gärna få stå högt på den listan, men jag har inga sådan där guldbyxor där jag bara kan plocka pengar ur fickorna så en pärltavelbeställning får nog vänta lite. Som storasyster borde man ha rätt att förbjuda sina småsyskon att blogga om sådant som kan skapa sådana ha-begär, någon fördel borde man väl få för att man är äldst i syskonskaran ;)

3 kommentarer:

  1. Jag känner en som gjort såna där själv hemma. Man måste skaffa ett speciellt program på datorn som skriver ut mallen till fotot, sen så beställer man pärlor från Panduro.

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja det kanske borde finnas en såndär storasyster-spärr ;) Han kör med något datorprogram som omvandlar bilderna till "pärlplattebilder" där varje pixel får en färg typ... Sen börjar han pärla! Lite högre standard än när man gick på dagis/fritids :)

    SvaraRadera
  3. Wow det var ett pysselprojekt som heter duga! Kanske du ska börja pärla och sälja till oss opyssliga mammor? Det har du väl tid med? Du har ju nästen INGENTING att göra ;)

    SvaraRadera