måndag 11 oktober 2010

Dagen efter

Idag känns det nästan som dagen efter en fest. Förra veckan var minst sagt fullspäckad och den fick fort. Växhuset på måndagen, bvc och besök i Rutvik på tisdagen, fika/playdate med Jennie och Alma i onsdags. På torsdag förmiddag var vi och sjöng på Stor & Liten och på eftermiddagen hämtade vi upp syrran på Kallax innan vi åkte och handlade. I fredags packade vi ner lite ätbart och åkte till Hägnan för lite utomhusvistelse och picknick. Ja jag vet, de flesta brukar åka dit under sommaren, men i somras när vi åkte dit när lillasyster var här började regnet ösa ner så nu fick det bli en höstutflykt dit. Lördagen gick åt till att fira Alice som fyller 2 år på tisdag. Kvällarna under veckan har gått åt till att baka inför kalaset. Igår gjorde vi inte så mycket, vilket var skönt. Jag kände mig trött och hade lite ont i kroppen. Att bli sjuk är det sista jag behöver just nu, men blir man det så blir man det. Inte mycket att göra åt. Jag låg i sängen 20.30 igår och 21 släckte jag lampan och vaknade 7 i morse och idag känns det bättre. Kanske var det bara sömn jag behövde. Fast det känns ändå lite segt på något vis och jag vet inte vad vi ska hitta på idag. Växhuset hoppar vi nog över. Vi chillar nog hemma och hoppas att någon vill komma och hjälpa till med fikat. Alltså äta upp det, inte baka nytt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar