fredag 29 oktober 2010

Sunkmorsa deluxe

Det där med mjukiskläder är inte min grej. Alltså, det är ju egentligen världens skönaste kläder, men jag känner mig så sunkig. Nu när jag går här hemma med kidsen har det av någon anledning blivit viktigare att försöka piffa till mig. Jag lyckas dock inte särskilt bra med det. Jag lyckas inte alls. På önskelistan skriver jag upp en sparkdräkt. Ja, jag har helt fastnat i det här mammaledighetsträsket och nu vill jag till och med ha en sparkdräkt själv. Tokigt, men jag kan lätt tänka mig att glida omkring i en sån här en hel söndag så snälla tomten hjälp mig att göra mig till en lite mer snygg sunkig tvåbarnsmamma.

Bilden är lånad från Onepiece.

4 kommentarer:

  1. Åh jag har också velat ha en sån sen jag såg dom första gången. Men jag går däremot oftast omkring i mjukisbyxor hemma så en sån där skulle vara skönare och lite snyggare. Praktiskt att bara ha ett helt plagg dessutom;)
    Shit vad Astrid kan nu, jag fattar inte hur dom kan börja med en massa saker bara från en dag till en annan:)

    SvaraRadera
  2. alltså hur går det att gå på toa i en sån dräkt?? :)

    SvaraRadera
  3. Nej Malin! Nu har det gått för långt!! Du FÅR INTE ha en sån sparkdräkt.. Haha! Tänkte precis som Emma.. toabesöken då?!

    SvaraRadera
  4. Men man får väl bara öppna den och sätta sig på toan, hur svårt kan det vara? ;)
    Den är minst 100 ggr snyggare än de mjukiskläder jag har nu :)

    SvaraRadera