fredag 15 oktober 2010

Fredag

Killi killi säger Alice och skrattar nästan mer själv än den hon kittlar. Här är hon extra busig och försöker springa iväg så att jag inte ska kunna ta av hennes nya Villervallajeans som vi provade i morse. De var lite stora i midjan, men det verkade inte bekymra Alice. Tillslut fick jag på henne ett par andra byxor. Rockefellatishan fick hon dock behålla på.

En lite sammanbiten Astrid som har satt sig på kanten på myspölen för att läsa om mat. Fler tänder är nog snart här, hon har några stunder om dan då hon verkar lite irriterad över något. Kanske är hon irriterad över att hon får ha på sig ett av mina favvoplagg som hon fått ärva och som är välanvänt och noppigt. Men Alices, nu Astrids, Mini Rodiniklänning kan jag inte göra mig av med. Vem som ska ha den sen vete tusan, men den ska bo kvar här:) Kanske en docka kan få ärva den sen.

Alice ringer viktiga samtal medan Astrid försöker få in en maraccas i munnen.

Fråga mig inte vad Astrid pysslar med här:)

Snart är det dags för fredagsmys. Alice har pratat om att bada så det kanske hon får göra sen. Godis (russin) blir det också. Efter lite fredagsmys med barnen tror jag att det blir lite vuxenmys med ett glas vin till Idol under en filt i soffan. Förmodligen trycker jag ett gäng chokladbollar som blev över efter Alices kalas också:) Ha en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar