fredag 22 oktober 2010

Tomten kom tidigt i år

Man kan väl inte säga att tomten har kommit än kanske, men han eller hon som det ju faktiskt är i det här fallet, har redan avslöjat vad klapparna kommer att innehålla. Har jag världens bästa lillasyster eller vad? Nu är ju det här julklappar till barnen, inte till mig, men just nu är det nog jag (och Thomas) som uppskattar dem mer än barnen så jag blev jätteglad. Så glad att jag till och med började gråta när jag såg bilden. Ja jag vet, jag är blödig. Det visste jag sedan tidigare och jag gråter till det mesta på tv och film, men jag trodde inte jag var en sån som grät över såna här saker. Jag konstaterar att det blir värre med åren eller så är det alla hormoner som spökar och gör mig sån :) Oavsett varför så blev jag superglad och det behövdes något för att pigga upp lite efter allt snörvlande och hostande som börjar göra mig smått deppig.




Det är dessa bilder som användes som "mall". Med såna här sötnosar kan det väl inte annat än att bli lyckade pärltavlor. Fast jag måste ju säga att Samuel som gjort dessa är väldigt duktig också, jag kan ju inte ta åt mig hela äran för tavlorna bara för att jag har så söta barn ;)



6 kommentarer:

  1. De blev helt otroligt bra! Ska bli kul att hämta de hos Samuel snart så jag får se konstverken live :)

    SvaraRadera
  2. hehe,ja jag antar att han är vit som koooola!;)

    UNDERBARA tavlor! älskar dom och jag är jätteavis!

    SvaraRadera
  3. WOW! Vad kul!! Grattis - eller vad ska man säga? Det är tydligen bra med syrror :)
    Attans att jag bara har två bröder, de hade nog aldrig fattat storheten!

    Jag är också avis! Vad fina de blev!!! Men det är väl barnens förtjänst förstås!

    SvaraRadera
  4. Utan söta barn - inga fina tavlor ;-)
    Och nej, bröder förstår inte storheten! Haha

    SvaraRadera
  5. Fan Så finA. Det är barnen!

    SvaraRadera
  6. Då måste jag, i egenskap av "konstnär" OCH bror hävda att jag gjorde mitt till för att tavlorna blev fina, och att jag visst förstår storheten... :-)

    (Om ni undrar hur jag hittade hit ser jag ju när folk lånar bilder/länkar till min sida...)

    SvaraRadera