måndag 4 oktober 2010

Kolla vad jag kan

Jag börjar med en snygg pose och ler fint in i kameran för att fånga fotografens intresse.


Jag fortsätter sedan med någon form av gymnastisk övning och känner mig själv lite förvånad över min egen styrka och smidighet. Are you impressed, I am impressed.


Sedan drar jag in benen under kroppen, ler vackert och kontrollerar att fotografen fortfarande riktar kameran mot mig mig MIG.


Jag slänger fram ena benet..


..och stretchar sedan lite. Dålig fotograf som fångade mig på bild med en sån där min och dessutom publicerar den.


Snabbt gick det när jag slängde fram det andra benet och fotografen var lite för långsam för att hinna få med det, men jag är nöjd ändå. Jag lyckades ju sätta mig upp och bara för att visa mamma och syrran att det inte var ren tur så upprepade jag samma procedur några gånger.

Mamma valde för övrigt helt fel kläder åt mig i morse så jag såg till att bajsa ner dem så att jag fick nya mer passande kläder att ha på kanelbullens dag :)

4 kommentarer:

  1. Vilken gymnast!:) Men så dåligt av mig att inte ta på Amanda hennes kanelbulle-body idag;)

    Jo, det är nog därför jag dragit mig, för jag vet inte hur dom tar kritik! En av fröknarna verkar ha blivit sur (en sån där sur gammal tant som verkar less på allt).

    Gud vad fint köket blev!! Vad sugen jag blir på att göra ett till tjejerna:)

    Hade varit roligt att ses snart, jag får bjuda in till fika snart också! Tycker också att det är lite tjorvigt att åka till stan även om E går på dagis mån-ons, är alltid trevligare att vara hemma hos någon:)

    SvaraRadera
  2. Föresten, du ser ju så smal och fin ut, inte 10 kg! Då är du väl bara ben kvar:) Men ja, dom sista kilona sitter som berget (nu har jag inte ansträngt mig så mkt till att få bort dom men helst vill man ju bara kunna trolla bort dom trots att jag fikar var och varannan dag:))

    SvaraRadera
  3. Helt söt och stolt. Tänk om var hälften så flexibel själv!;)

    SvaraRadera