tisdag 26 oktober 2010

Små burkar till små tjejers små saker

Våra barn har så hemskt mycket dyra smycken och juveler så vi vet snart inte vad vi ska göra av dem. Nä då, det har de inte alls. De har varsitt halsband som de fått i samband med födelse/namnfest, det är allt. Jag har inte vetat var jag ska förvara dem, de har bara legat i deras garderober och risken är ju stor att de helt plötsligt kommer bort. Nu har jag hittat varsin liten burk åt dem som får fungera som smyckeskrin. Är det bara jag som tycker att smyckeskrin låter som något tant Agda 80 år har i byrålådan? :)


Att Alice fick en med bilar och traktorer är väl ingen skräll direkt. För pojkig? Det tycker inte jag.


Vilka intressen Astrid har vet vi inte än så hon fick en med djur på. Har hon några klagomål mottages de inte här i alla fall;)

1 kommentar:

  1. Riktigt snygga och jag ÄLSKAR era snygga pärl-tavlor to be. Klart det är barnen som gör dem!:)

    SvaraRadera